Poudarek projekta je na podpori otrokom pri razvijanju čustvene inteligence in ​​prispeva k ustvarjanju bolj vključujočega in raznolikega okolja. Poleg tega je usmerjen v izboljšanje sposobnosti učiteljev za posredovanje čustvene pismenosti, spodbujanje vključujoče prakse pri poučevanju, kar zagotavlja, da lahko učitelji poskrbijo za različne čustvene potrebe v razredu. Naš projekt je strateško usmerjen na starše, vzgojitelje in otroke, njegov cilj pa je spodbujanje vključevanja raznolikega občinstva. Izdelki projekta so zasnovani tako, da so uporabni za posameznike iz različnih socialnih in ekonomskih okolij. Z osredotočanjem na učitelje se naša pobuda neposredno ujema s prednostno nalogo podpore učiteljskim poklicem. Opolnomočenje učiteljev z veščinami za obravnavanje čustvenega dobrega počutja ne le podpira njihov poklicni razvoj, ampak tudi prispeva k širšemu cilju izboljšanja splošne kakovosti izobraževanja in dobremu počutju.

Cilji:

1. Opolnomočiti otroke, da prepoznajo, izrazijo in učinkovito obvladujejo šest osnovnih čustev, opremiti jih s tehnikami za krmarjenje in spopadanje s čustvenimi izzivi, vključno s konfliktnimi situacijami in posebnimi čustvenimi reakcijami. Spodbujajmo gradnjo zdravih odnosov z izboljšano čustveno pismenostjo. 

2. Opremiti vzgojitelje in učitelje s spretnostmi in znanjem za učinkovito poučevanje čustvene pismenosti otrok z nizom specializiranih izobraževanj, mednarodno izmenjavo znanja, praktičnimi izkušnjami in reflektivnim dnevnikom. 

3. Opremiti starše s praktičnimi veščinami za krmarjenje in odzivanje na čustvene izzive svojih otrok prek niza objav v družbenih medijih in ciljne delavnice.

—————————————————————————————————————————————————————————

The project’s emphasis is on supporting children with different emotions contributes to creating a more inclusive and diverse environment. Additionally, enhancing educators’ abilities to impart emotional literacy promotes inclusive practices in teaching, ensuring that educators can cater to diverse emotional needs in the classroom. Our project strategically targets parents, educators, and children, aiming to foster inclusivity across a diverse audience. Our educational resources are designed to be accessible to individuals from various family structures and backgrounds. By focusing on educators, our initiative aligns directly with the priority of supporting teaching professions. Empowering educators with skills to address emotional well-being not only supports their professional development but also contributes
to the broader goal of enhancing the overall quality of education.

Objectives:

1. Empower children to identify, express, and effectively manage the six basic emotions, equipping them with techniques to navigate and cope with emotional challenges, including conflict situations and emotional breakdowns. Foster the building of healthy relationships through enhanced emotional literacy. 

2. Enable educators with the skills and knowledge to effectively teach emotional literacy to children through a series of specialized training sessions, international knowledge exchange, hands-on experience, and reflective journaling. 

3. Equip parents with practical skills to navigate and respond to their children’s emotional challenges through a series of social media posts and a targeted workshop. 

Visited 17 times, 17 visit(s) today