Exploring the forest of emotions – “Raziskovanje gozda čustev”

Osnovna šola Marije Vere sodeluje v mednarodnem projektu „Raziskovanje gozda čustev“, ki se osredotoča na razvoj čustvene pismenosti otrok.

Projekt: Exploring the forest of emotions

Koda: 2024-1-EE01-KA210-SCH-000252768

Trajanje projekta:

  • 16 mesecev (1. 9. 2024–31. 12. 2025)

Udeleženci projekta:

Cilji projekta:

  1. Pomagati otrokom prepoznati, izraziti in učinkovito obvladovati šest ključnih čustev ter jih seznaniti in naučiti različnih načinov, tehnik za premagovanje čustvenih izzivov in gradnjo zdravih odnosov.
  2. S posebnim usposabljanjem in mednarodno izmenjavo učiteljem zagotoviti spretnosti in znanje za učinkovito poučevanje otrok o čustvih.
  3. Z objavami na spletni strani, v družbenih medijih, na roditeljskih sestankih in z usmerjenimi delavnicami starše opremiti s praktičnimi veščinami za podporo čustvenega razvoja njihovih otrok.

Ciljne skupine:

  • otroci, ki obiskujejo vrtec in osnovno šolo
  • učitelji
  • starši in skrbniki

Dejavnosti:

Srečanje z vsemi projektnimi partnerji.

Namen srečanja je predstaviti cilje projekta, opredeliti vloge in odgovornosti ter potrditi komunikacijske in vodstvene načrte. Srečanje je podlaga za učinkovito sodelovanje pri nadaljnjem izvajanju projekta.

  • Usposabljanje v Estoniji

Cilj usposabljanja je učiteljem zagotoviti znanje in praktične metode za razvijanje čustvene inteligence v zgodnjem otroštvu. Na usposabljanju se bodo udeleženci naučili, kako z igrivimi dejavnostmi pomagati otrokom pri prepoznavanju, izražanju in obvladovanju čustev. Poleg tega se bodo naučili strategij uravnavanja čustev in tehnik samopomoči.

  • Razvijanje ustvarjalnega učnega gradiva (igre, gledališke predstave, umetniški ali glasbeni projekti, knjige)

Partnerji razvijajo ustvarjalno učno gradivo, ki se osredotoča na čustveno učenje otrok. Ta gradiva bodo otrokom pomagala, da se naučijo prepoznavati, izražati in obvladovati svoja čustva s pomočjo umetnosti, glasbe, iger in gledališča.

  • Spletni sestanki

Redna spletna srečanja, na katerih projektni partnerji podajajo pregled napredka projekta, razpravljajo o izzivih ter izmenjujejo ideje in rešitve. Ti sestanki zagotavljajo stalno komunikacijo in sodelovanje.

  • Vmesno srečanje v Sloveniji

Srečanje v Sloveniji, na katerem partnerji izmenjujejo in izboljšujejo pripravljeno učno gradivo. Udeleženci bodo zagotovili povratne informacije in sodelovali pri dokončnem oblikovanju končnih učnih gradiv in orodij.

  • Informativni dogodki za starše

Informativna srečanja, na katerih se starši seznanijo s praktičnimi veščinami in tehnikami za podporo otrokovemu čustvenemu počutju. Na srečanjih bodo obravnavane vsebine, kot so razumevanje čustev, tehnike za njihovo obvladovanje in praktični nasveti za uporabo doma.

  • Seminarji za učitelje

Seminarji za učitelje o novih metodah in učnih gradivih za poučevanje čustvene pismenosti. Na seminarjih bodo sodelovali učitelji, vključeni v projekt, ki bodo delili svoje izkušnje in najboljše prakse.

  • Zaključno srečanje na Cipru in konferenca

Zaključno srečanje in konferenca na Cipru s projektnimi partnerji in strokovnjaki s področja izobraževanja. Na konferenci bodo predstavljeni rezultati projekta, razširjene najboljše prakse in opredeljeni novi potencialni partnerji.

Rezultati projekta:

  • Gradivo za učitelje

Zbirka gradiv za učitelje bo vključevala 18 načrtov učnih ur, ustvarjalne projekte (npr. gledališka predstava, knjiga/video, likovni ali glasbeni projekt) in vizualno gradivo (predstavitve, kartice, plakati). Ta komplet učiteljem zagotavlja praktična orodja za delo z otroki in njihovo poučevanje o čustvih.

  • Digitalno gradivo za starše

Vključuje infografike, videoposnetke in članke, ki staršem pomagajo razumeti in podpirati čustveni razvoj otrok. To gradivo vsebuje praktične napotke in strategije za podporo čustvenemu počutju doma.

  • Revija za izobraževanje

V reviji se odražajo izkušnje, razmišljanja in strategije, ki so se jih naučili udeleženci projekta. Učiteljem in drugim zainteresiranim ponuja dragocen vpogled in ideje o poučevanju čustvene pismenosti ter dokumentira najboljše prakse, ki so bile uspešno izvedene.

Visited 81 times, 1 visit(s) today